שירותי עבירות אימיילים – email deliverability
אימייל מרקטינג הוא אחד הערוצים המשתלמים ביותר לעסקים.
לפי מחקרים שונים (ביניהם המחקר המפורסם של Campaign Monitor) החזר ההשקעה באימייל מרקטינג הוא 1:44. כלומר כל סכום שעסק ישיקיע באימייל מרקטינג הוא צפוי לקבל 4400% החזר על ההשקעה. מחקרים נוספים הגיעו למסקנות דומות.
אך הכוונה בהשקעה בערוץ האימייל אינה רק בטכנולוגיה (מערכות דיוור ואוטומציה), אלא גם בידע ושיפור מיומנויות וגם במה שנסתר מהעין – עבירוּת אימיילים (email deliverability):
הסטטיסטיקה העולמית היא ש-1 מכל 6 מיילים לגיטימיים שעסקים שולחים יגיע לדואר זבל (ספאם) או שיחסם ולא יגיע לנמען כלל.
עבירוּת אימיילים היא פזל המורכב מהרבה מאוד חלקים. ישנן סיבות רבות שחייבים להקפיד עליהן על מנת לשפר את עבירות המיילים, החל מטיפול באיכות הדאטה (רשימת התפוצה), הגדרות טכניות רבות ובניית מוניטין (sender reputation) טוב לאורך זמן.
חברות ועסקים רבים שולחים מיילים מבלי להבין את שהתנהלותם גם פוגעת בפעילות ה-Email Marketing שלהם ולאורך זמן גם בביצועים של ערוץ המייל של העסק.
אנו מסייעים לעסקים לזהות ולטפל בבעיות עבירוּת מיילים (email deliverability services) וכתוצאה מכך לראות שיפור בתוצאות העסקיות.
מערכת הדיוור הוא חלק אחד בפאזל וישנן פעולות נוספות שצריך להקפיד עליהן על מנת לשפר את עבירות המיילים ל-Inbox של הנמען.
מערכת דיוור מורכבת מהרבה מאוד פרמטרים המשפיעים על עבירות המיילים. email זה לא “שגר ושכח”.
מידע נוסף:
מאמר בנושא עבירות מיילים בערוץ התוכן שלנו crm.buzz תמצאו עשרות מאמרי עומק בנושא אימייל מרקטינג ועבירוּת אימיילים
קישור לצפייה בוובינר בנושא “עבירוּת אימיילים, טיפים וטריקים”